вторник, 9 февруари 2016 г.

Случка №3 - Къде да ви донеса дивана, за да го почистите?

Преди доста време по телефона ми се бе обадил един господин който имаше желание да му се почисти дивана.

Висчко това е много хубаво, но още в началото на разговора ми направи впечатление, че нещо не е както трябва. Първо искам да споделя, че дейността на фирмата се извършва само за град София, надяваме се на един по-късен етап това да се промени.

Случката:
Звъни телефона за приемане на поръчки за почистване.
Вдигам, а от там мъжки глас:
- Ало здравейте! Искам да ми изперете един диван и два фотьойла, къде да Ви ги донеса?
Аз: Здравейте! Господине не е необходимо да ни носите дивана в офиса, ние ще дойдем на място при вас да ги изперем.
Клиента: Не, яяма проблем, аз вече съм ги натоварил в микробуса!
Аз: ?!? онемях. Господине ние извършваме услугите по почистване на място при клиента, не е необходимо да ни ги носите.
Клиента: Нищо аз така или иначе трябва да ги пренеса във Варна, кажете ми къде да дойда да ги почистите преди да ги закарам на новото им място.
Аз: Още повече си глътнах граматиката. Питам го Вие от къде се обаждате?
Клиента: От Кранево, мебелите са тук и трябва да бъдат закарани във град Варна, искам преди това да ги почистим.
Аз: Господине ние извършваме услуги по почистване само на територията на град София и района около града.
Клиента: Ооо така ли извинявам се тогава, ще потърся друга фирма.

В първия момент реших, че някой е решил да ни донесе мебелите за почистане, както се носят килими на автомивка и това не се скучва за първи път.

Скъпи клиенти ние извършваме пране на мека мебел и матраци по домовете на място, при клиента. Не е необходимо да носите диваните си до офиса ни за да бъдат почистени, нито пък ние ще ги взимаме от адреса Ви. В крайна сметка ние сме фирма за почистване, не хамали! ;]

3 коментара:

  1. Здравейте бих искала да споделя с вас една случка,която се случи с мен :) при интерес ,моля оставете e-mail , на който да ви я изпратя :) сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Интересни истории по темата може да изпращате на: orvio.net@gmail.com.

      Благодаря за проявения интерес!

      Изтриване
  2. Здравейте бих искала да споделя с вас една случка,която се случи с мен :) при интерес ,моля оставете e-mail , на който да ви я изпратя :) сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване